Όροι Επιστροφών

Όροι Επιστροφών

Επιστροφές Προϊόντων
Σε περίπτωση διαπίστωσης ελαττωματικών προϊόντων κατά την παραλαβή τους, γίνεται άμεσα αντικατάστασή τους χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του αγοραστή, εφόσον πρώτα το mommysandnannys.gr ειδοποιηθεί τηλεφωνικά (22620 71710), ή με e-mail στο orders@mommysandnannys.gr από την ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση που έγινε η παραγγελία και στο οποίο θα αναγράφεται ονοματεπώνυμο και κωδικός παραγγελίας καθώς και τα ελαττωματικά προϊόντα.

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα μη ελαττωματικό προϊόν και να σας καταβάλλουμε το τίμημα αν μας κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω email στο orders@mommysandnannys.gr ή τηλεφωνικά καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 22620 71710, την απόφαση σας αυτή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από εσάς. Μετά την παραλαβή από εμάς και τον έλεγχο της αρτιότητας του προϊόντος υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε τυχόν ποσά που μας έχετε καταβάλλει. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα νόμιμα  έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από το mommysandnannys.gr και επιβαρύνουν τον πελάτη. Στα επιστρεφόμενα από το mommysandnannys.gr χρήματα δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής ή αντικαταβολής.

Σε περίπτωση αγοράς με τιμολόγιο, η επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται από δελτίο αποστολής και η επιστροφή χρήματων θα πρέπει να γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, δηλαδή αν μια συναλλαγή έχει πραγματοποιηθεί μέσω κάρτας, τότε και η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί στην κάρτα και όχι με μεταφορά σε λογαριασμό και σε περίπτωση αντικαταβολής θα πιστώνονται σε λογαριασμό τραπέζης επ’ όνοματι σας, λογαριασμός που θα πρέπει να μας έχετε αναγράψει στον ανωτέρω email με το οποίο ασκείτε το εν λόγω δικαίωμα σας.

Ακύρωση παραγγελίας
Εφόσον επιθυμείτε, μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας και η ακύρωση έχει γίνει σε διάστημα οκτώ (8) εργάσιμων ωρών (εργάσιμες θεωρούνται οι ώρες λειτουργίας του φυσικού καταστήματος).

Σε διαφορετική περίπτωση επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής.

Για την ακύρωση της παραγγελίας σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 22620 71710, ή, να μας στείλετε e-mail στο orders@mommysandnannys.gr από την ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση που έγινε η παραγγελία και στο οποίο θα αναγράφεται ονοματεπώνυμο και κωδικός παραγγελίας και θα αναφέρεται η πρόθεση του αγοραστή να ακυρώσει την παραγγελία.
H επιστροφή χρήματων θα πρέπει να γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, δηλαδή αν μια συναλλαγή έχει πραγματοποιηθεί μέσω κάρτας, τότε και η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί στην κάρτα και όχι με μεταφορά σε λογαριασμό και σε περίπτωση αντικαταβολής θα πιστώνονται σε λογαριασμό τραπέζης επ’ όνοματι σας, λογαριασμός που θα πρέπει να μας έχετε αναγράψει στον ανωτέρω email με το οποίο ασκείτε το εν λόγω δικαίωμα σας.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).
Η μοναδική επιβάρυνση που θα έχετε εσείς είναι τα έξοδα της επιστροφής.
Κατά την κατάθεση χρημάτων στον Λογαριασμό σας ή στην πιστωτική σας κάρτα το αντίστοιχο ποσό θα αφαιρεθεί από την συνολική αξία των προϊόντων που επιστρέφονται. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται μόνο μέσω αποστολής e-mail στο orders@mommysandnannys.gr καθώς και τηλεφωνικά στo τηλ: 22620 71710.
Σημειώνουμε ότι η άσκηση του ως άνω δικαιώματος (αποστολή του αιτήματος και του προϊόντος) θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός των ως άνω 14 ημερών (απόδειξη ημερομηνίας αποστολής: η σφραγίδα του courier ή του ταχυδρομείου ή σε κάθε άλλη περίπτωση η ημέρα παραλαβής του προϊόντος στις αποθήκες μας).
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋποτίθεται ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, δεν έχουν αφαιρεθεί ταμπελάκια ή σημάνσεις που φέρουν επάνω τους τα προϊόντα και πάντα να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία ή ενημέρωση μέσω email.
Τέλος, όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους, συνοδεία όλων των απαραίτητων παραστατικών.
Σε περίπτωση ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης τα χρήματα που καταβλήθηκαν δια πιστωτικής κάρτας θα επιστραφούν σε αυτή και σε περίπτωση αντικαταβολής θα πιστώνονται σε λογαριασμό τραπέζης επ’ όνοματι σας, λογαριασμός που θα πρέπει να μας έχετε αναγράψει στον ανωτέρω email με το οποίο ασκείτε το εν λόγω δικαίωμα σας.

Δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage